Kto jest królem elektroniki ubieralnej?

Jak wynika z analizy IDC obejmującej trzeci kwartał bieżącego roku, Samsung mimo swoich wysiłków marketingowych, nie należy do liderów rynku elektroniki ubieralnej. Wśród nich znajduje się za to Xiaomi.

Liderem urządzeń „ubieralnych” jest firma Fitbit, która według IDC w trzecim kwartale bieżącego roku sprzedała około 4,7 miliona urządzeń, co przełożyło się na 22-procentowy udział w rynku. Na drugim miejscu znalazł się Apple, który wprowadził na rynek 3,9 miliona urządzeń. Na trzecim miejscu znajduje się… nie, nie Samsung, a Xiaomi.

Opaski fitnesowe Mi firmy Xiaomi okazały się prawdziwym hitem, szczególnie w Chinach.Firma odnotowała 815-procentowy wzrost i wprowadziła na rynek 3,7 miliona urządzeń. Jeżeli ten trend się utrzyma, to wkrótce Xiaomi zajmie miejsce Apple’a na tym rynku.

Czwarte i piąte miejsce należą do Garmina oraz chińskiej firmy XTC.

0
Źródło: IDC
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.