Operatorzy zainteresowani częstotliwościami z pasma 1800 MHz od przyszłego tygodnia będą mogli składać do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej swoje oferty.

Operator komórkowy musi być przede wszystkim tani

Kto tak twierdzi? Wy sami...

Po 25 procent ankietowanych twierdzi, że przy wyborze operatora zwraca uwagę na konkretną ofertę lub jakość transmisji danych. Najrzadszym kryterium stosowanym przez konsumentów jest pozytywna opinia znajomych, korzystających z usług danego operatora (16 procent).

Raport Ericsson ConsumerLab dostarcza informacji dotyczących sposobów użycia technologii i usług mobilnych w wybranych krajach świata. Część poświęcona Polsce została stworzona na podstawie 1865 ankiet internetowych. Ankietowani są grupą reprezentatywną dla 21 milionów Polaków w wieku 15-69 lat, korzystających z Internetu przynajmniej raz w tygodniu.