Operator komórkowy musi być przede wszystkim tani

Podstawowym kryterium wyboru operatora dla 41 procent respondentow jest cena jaką ponoszą za usługi komórkowe. Kolejne miejsce na liście zajmuje jakość połączenia (37 procent). Często zdarza się, że w danej lokalizacji nie każda sieć oferuje satysfakcjonujący zasięg. Niemal co trzeci z przepytanych przez Ericsson bierze pod uwagę obsługę klienta u konkretnego operatora oraz oferowane przez niego pakiety usług.

Po 25 procent ankietowanych twierdzi, że przy wyborze operatora zwraca uwagę na konkretną ofertę lub jakość transmisji danych. Najrzadszym kryterium stosowanym przez konsumentów jest pozytywna opinia znajomych, korzystających z usług danego operatora (16 procent).

Raport Ericsson ConsumerLab dostarcza informacji dotyczących sposobów użycia technologii i usług mobilnych w wybranych krajach świata. Część poświęcona Polsce została stworzona na podstawie 1865 ankiet internetowych. Ankietowani są grupą reprezentatywną dla 21 milionów Polaków w wieku 15-69 lat, korzystających z Internetu przynajmniej raz w tygodniu.

0
Źródło: Ericsson
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.