GoPro ograniczy liczbę kamer w swojej ofercie

Ostatni kwartał poprzedniego roku okazał się dla GoPro dużo gorszy od oczekiwań - odnotowano 435 milionów dolarów przychodu względem 634 milionów dolarów za analogiczny okres w roku 2014. W styczniu br. zwolniono 7% pracowników, ale to nie jedyny krok, który ma pomóc w poprawieniu wyników finansowych firmy.

GoPro zdecydował się przemodelować swoją ofertę sprzedażową – w kwietniu br. z rynku znikną wszystkie modele kamer oprócz Hero 4 Black ($499), Hero 4 Silver ($399) i Hero 4 Session ($199). Jeśli zatem rozważaliście zakup Hero+LCD czy najtańszego Hero radzimy pospieszyć się z zakupami. Taka decyzja, według producenta, ma ułatwić klientom wybór kamery – GoPro uważa, że duża liczba modeli może powodować dezorientację i odwrót do konkurencji.

Szef firmy, Nick Woodman, potwierdził także, że w tym roku możemy spodziewać się premiery dwóch urządzeń – kamerki Hero 5 oraz drona Karma z opcją nagrywania filmów w 4K.

Źródło: theverge.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.