Instagram coraz mocniej stawia na wideo

Druga z sieci społecznościowych firmy Facebook koncentruje się głównie na mobilnej fotografii. Jakiś czas temu umożliwiła ona umieszczanie krótkich klipów wideo, a teraz zapowiada znaczące zredukowanie ograniczeń ich dotyczących.

Jak twierdzi Instagram, według jego badań internauci zwiększyli czas poświęcany na oglądanie klipów wideo o 40 procent w przeciągu ostatnich sześciu miesięcy. A że to usługa jest dla internautów a nie internauci dla usługi, należąca do Facebooka sieć społecznościowa postanowiła znacząco rozluźnić limit na długość klipów wideo do 60 sekund.

Zmiany już są wprowadzane w życie i mają być wdrożone u wszystkich „w nadchodzących miesiącach”. Najpóźniej mają być uwzględnione w aplikacji dla Windows 10.

0
Źródło: Instagram
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.