Nowych reklam na YouTube nie da się ominąć

6 sekund. Tyle wynosi długość nowego typu reklam, które już wkrótce pojawią się na platformie YouTube. Będą odtwarzane przed rozpoczęciem się materiału, który chcemy obejrzeć i... nie da się ich ominąć.

Dowiedzieliśmy się tego z nowego wpisu na oficjalnym blogu YouTube, gdzie przedstawiciele portalu chwalą się, że o nowym typie reklam, zwanym Bumper ads starają się myśleć, jak o „haiku reklam wideo”. To oczywiście tylko bardzo kreatywny sposób na to, żeby poinformować nas o tym, że na YouTube pojawi się nowy typ, 6 sekundowych reklam, odtwarzanych na samym początku materiałów wideo. Takich jak ta:

Pomysł oczywiście ma bardzo dużo sensu i z pewnością pozwoli zarobić twórcom materiałów dostępnych na YouTube. Jak dowiadujemy się z wpisu na blogu, połowa użytkowników w przedziale wiekowym 18-49 korzysta z YouTube na swoich urządzeniach mobilnych, z myślą o których powstał nowy typ reklam.

0
Źródło: theverge
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.