Zjedz śniadanie z Kleopatrą

Skuteczną przynajmniej pod tym względem, że zwróciła na siebie oczy technologicznego świata. By rozreklamować swoją nową linię płatków śniadaniowych „Antyczne Legendy”, Kellog postanowił zaprzęgnąć do marketingowej machiny konie w postaci Oculus Rifta. W punktach promocyjnych goście mogli zasiąść przy stole, zalać sobie mlekiem miskę płatków, a następnie przy pomocy hełmu przenieść się tuż przed oblicze Kleopatry… także jedzącej śniadanie. Do łyżki przyczepiono kontrolery Razer Hydra, dzięki czemu ruch dłoni przekładał się także na ruch wirtualnej łyżki. Efekt? Na pewno powalający…

Nie jest to pierwszy raz, gdy amerykański producent dostrzegł potencjał wirtualnej rzeczywistości. W roku ubiegłym wydał serię opakowań płatków, które po zużyciu można było złożyć w pełni funkcjonalne headsety VR pokroju Google Cardboard.