Duże zmiany w Apple Music

Krytyka interfejsu, odejścia dyrekcji... to tylko niektóre z problemów, jakie trapią poniekąd popularną usługę Apple Music. Mogło być jednak znacznie lepiej, a Apple chce nadrobić zaległości.

Apple Music z Beats 1 miało przyzwoity start Na początku tego roku usługa mogła się pochwalić dziesięcioma milionami abonentów. Z jednej strony jest czego zazdrościć, z drugiej jednak… Spotify, bez całej potęgi Apple’a i iTunes, chwali się trzykrotnie większą ilością abonentów. Mogło więc być znacznie lepiej. I dlatego firma ma, jak donosi Bloomberg, wprowadzić duże zmiany.

Interfejs usługi i jego stylistyka mają być zmienione, a Apple zamierza też położyć jeszcze większy nacisk na integrację i dobre relacje pomiędzy pracownikami iTunes a Apple Music, bowiem tarcia między nimi były przyczyną odejść „ważnych pracowników”.

Zmiany mają być rzekomo ogłoszone już na czerwcowej konferencji WWDC. Szykowana jest też rzekomo mocna kampania marketingowa dla Apple Music.

Źródło: Bloomberg
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.