Zwiastun z milionem kciuków w dół

Milion wyświetleń, milion „lajków”… to jest coś, czym dział marketingu mógłby się przed kierownictwem pochwalić. Ale milion negatywnych ocen na YouTube? To mogłoby wstrząsnąć niejedną firmą. Activision, wydawca Call of Duty: Infinite Warfare, tylko wzrusza ramionami. Argumentuje, że przedsprzedaż gry idzie dobrze, a gra Call of Duty: Black Ops II też zbierała złe opinie, po czym sprzedała się znakomicie i powyżej optymistycznych oczekiwań.

Graczom wyraźnie nie odpowiada przeniesienie akcji w przyszłość, w której część akcji rozgrywa się w przestrzeni kosmicznej. Na dodatek graczom nie przypadło do gustu to, że upragniony dodatek do gry, jakim jest odświeżona wersja Call of Duty: Modern Warfare, będzie sprzedawany za dopłatą, zamiast być darmowym jak z początku się spodziewano.

My pozostajemy zaintrygowani grą i czekamy na okazję, by się z nią zapoznać i podzielić się z wami naszymi wrażeniami. Premiera gry jest przewidziana na czwartego listopada bieżącego roku.