Apple znowu na szczycie

Firma konsultingowa Interbrand opublikowała coroczny raport wartości poszczególnych marek na świecie. Czwarty rok z rzędu Apple otrzymało tytuł najbardziej wartościowej marki. Zobaczcie kogo bije na głowę.

Mimo dość rozczarowującej premiery iPhone’a 7, krytykowanego przez wielu za brak portu minijack, wartość firmy Apple wciąż rośnie – dokładnie o 5% w stosunku do roku ubiegłego. Marka nadgryzionego jabłka warta jest obecnie

178 miliardów dolarów

– znacznie więcej niż druga w kolejce ikona branży – Google (133 mld).

Największy wzrost wartości zanotował Facebook – marka podskoczyła aż o 48%. Nadal znajduje się jednak daleko za pierwszą dziesiątką. Wśród branży technologicznej poza Apple i Google prym wiodą Microsoft (4. miejsce), IBM (6. miejsce), Samsung (7. miejsce) i Amazon (8.miejsce).

Źródło: Interbrand.com
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.