Skyrim i Fallout 4 jednak będą wspierać mody na PS4

Gracze, którzy śledzili tą sprawę od jakiegoś czasu na pewno pamiętają: studio Bethesda zapowiedziało, że zarówno Fallout 4, jak i Skyrim (w wersji Special Edition) otrzymają wsparcie dla modów na konsoli PS4. Potem, w sierpniu Bethseda wycofała się z tego postanowienia, tłumacząc, że nie doszło do porozumienia z Sony. Na szczęście wygląda na to, że obie firmy jakoś się dogadały.

Fallout 4 i Skyrim Special Edition już wkrótce zaczną obsługiwać mody na Playstation 4 – ta opcja dotychczas dostępna była tylko dla wersji tych gier na komputery PC i konsole Xbox One. Bethesda obiecuje, że specjalna edycja Skyrim, która ukaże się już 28 października pozwalać będzie na „wgrywanie” modów już w dniu premiery. Natomiast w przypadku Fallout 4, na mody będziemy musieli poczekać trochę dłużej – ile dokładnie? Tego Bethesda nie zdradziła.

W porównaniu z obsługą modów na PC i Xbox One, wersje gier na Playstation 4 będą obsługiwały tylko te mody, które korzystają z istniejących assetów z gry, także zapomnijcie niestety o korzystaniu z modów z dodatkowym uzbrojeniem, monstrami, czy bohaterami.

0
Źródło: Neowin
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.