Workplace, znany wcześniej jako Facebook at Work, to najprościej ujmując zamknięta wersja serwisu społecznościowego Zuckerberga. Funkcjonalność serwisu nie będzie odbiegać od standardowej wersji Facebooka – znajdziemy tu zarówno tablice, grupy, wideo na żywo czy rozmowy na czacie. Różnica polega na tym, że aktywność pracownika zostanie ograniczona do sieci firmy. Ma to podnieść poziom bezpieczeństwa i ułatwić komunikację w przedsiębiorstwie. Interfejs jest każdemu dobrze znany, więc przesiadka z innego komunikatora dla firm nie będzie problematyczna.
Zaletą Workplace jest także cena. Po pierwszych trzech miesiącach próbnych, opłata abonamentowa za korzystanie z serwisu będzie uzależniona od ilości aktywnych użytkowników. Firmy liczące do 1000 użytkowników zapłacą 3 dolary od konta, korporacje powyżej 1000 osób ale mniejsze niż 10 000 zapłacą 2 dolary od użytkownika. Największe firmy zaś, powyżej 10 tysięcy użytkowników zapłacą dolara od konta. Jest to zdecydowanie korzystniejsza cena niż w przypadku konkurencyjnego Slacka (7 USD od użytkownika).
Z Workplace korzysta już ponad 1000 firm w tym tacy giganci jak Danone, Starbucks, Booking.com czy Telenor.