Fallout 4 będzie nadal kaleczony przez Sony

O mały włos, a posiadacze PlayStation 4 w ogóle by się nie doczekali obsługi modów obecnej w wersji na konsolowy i pecetowy Windows 10. Sony jednak się w końcu ugięło, choć... trudno mówić o byciu zadowolonym.

Fallout 4, kontynuacja hitu z gatunku postapokaliptycznego RPG, miał wprowadzić obsługę tak zwanych modów, a więc modyfikacji gry przez fanów, na konsole. Niestety na drodze stanęło Sony, które najwyraźniej nie wyobraża sobie gry, której formą, a nie tylko treścią, mogą się bawić gracze, i to jeszcze bez dodatkowych opłat. Wersja na komputery PC i konsole Xbox One ma ową obsługę od dawna. Na konsolach Sony pojawiła się jednak dopiero dziś, wraz z aktualizacją gry. Szkoda tylko, że na PlayStation 4 będą obowiązywać dziwne ograniczenia.

Mody na PlayStation 4 nie będą mogły wykorzystywać innych zasobów danych niż te należące do samej gry. Nie mogą być większego rozmiaru niż 1 GB. Tych ograniczeń wersja na komputery PC i konsole Xbox One nie posiada.

Fallout 4 jest jednak zbyt dobry, by go ignorować. Mimo ograniczeń już teraz gracze stworzyli ponad 200 modów na PlayStation 4 (4381 na Xbox One, 3177 na PC). Grę sami serdecznie polecamy. Hej, to Fallout…

0
Źródło: bethesda
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.