Iron Harvest: Gra RTS osadzona w uniwersum Jakuba Różalskiego!

Znany i ceniony polski artysta koncepcyjny, Jakub Różalski, w swoich pracach prezentuje obraz alternatywnej historii po 1920 roku, w której nikogo nie dziwi widok maszyn kroczących i technologii stworzonych z żelastwa pozostawionego przez I Wojnę Światową.

W uniwersum Jakuba Różalskiego, 1920+, ludzkość tak bardzo zafascynowała się nowymi technologiami po I Wojnie Światowej, że z pozostawionych na polach bitewnych niewypałów, odłamków, broni i pojazdów zaczęła tworzyć eksperymentalne maszyny. W pracach artysty zobaczyć możemy spektakularne mechy kroczące na tle zwyczajnego, wiejskiego życia. Ten koncept zostanie wykorzystany w nowej grze niemieckiego studia KingArt Games – Iron Harvest.

Będzie to strategia czasu rzeczywistego, w której gracze będą sprawować kontrolę nad jedną z czterech frakcji: Rusviet, Polania Republic, Saxony Empire lub The Unknown Enemy. Możemy liczyć na wielkie bitwy na sandboksowych mapach, system osłon i dynamiczną destrukcję otoczenia, która ma wpływać na taktykę walki.

Gra zmierza na pecety i konsole PS4 oraz Xbox One. Najwcześniej zobaczymy ją w 2018 roku. Póki co polecamy obejrzeć galerię prac Jakuba Różalskiego, jeśli jeszcze nie mieliście takiej okazji…

0
Źródło: Polygon
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.