Samsung we Francji przeprasza za Galaxy Note 7…

W różnych częściach świata koreański producent inaczej radzi sobie z fiaskiem związanym z Galaxy Note 7. W USA lokalny oddział Samsunga wystosował w gazecie oficjalne przeprosiny na całą stronę, a w Chinach przedstawiciele firmy uklękli przed miejscowymi dystrybutorami (czego akurat nie przyjęto dobrze).

We Francji Samsung zdecydował się na jeszcze inną strategię. Oprócz programu wymiany urządzenia na Galaxy S7 Edge lub zwrotu kosztów zakupu, lokalny oddział postanowił dodatkowo przeprosić klientów, którzy zakupili wadliwego smartfona. W tym celu wysłano listy z przeprosinami i kartami SD o pojemności 128 GB. Dodatkowo zaoferowano także 100 euro zniżki na zakup Galaxy S7 lub S7 Edge każdemu klientowi, który jeszcze nie zdecydował się na wymianę wadliwego egzemplarza.

To jednak nie wszystko. Pierwszy 1000 klientów, który wyrazi SMS-em chęć udziału w specjalnej loterii otrzyma możliwość wyjazdu do Samsung Life Changer Park w Paryżu, czyli specjalnego parku technologicznego, w którym producent prezentuje możliwości wirtualnej rzeczywistości.

Przypuszczamy, że klienci z innych krajów nie mieliby nic przeciwko, gdyby podobne rozwiązanie wprowadzono także w ich państwie. Lokalne oddziały Samsunga mogłyby wziąć przykład od francuskiego „kolegi”.

0
Źródło: Ubergizmo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.