Snapchat otworzył swój pierwszy sklep na Manhattanie

W samym sercu Manhattanu, naprzeciwko sklepu Apple'a, Nowojorczycy mogli dziś olbrzymi, żółty banner z czarnym okiem, pod którym znaleźć można było wejście do pierwszego w historii sklepu Snapchata.

Jeśli śledzicie trendy związane ze Snapchatem, to wiecie, że twórcy popularnego komunikatora planowali od jakiegoś czasu wprowadzenie na rynek okularów Spectacles. Okulary te wyposażone w kamerki. Po wciśnięciu guzika znajdującego się na obudowie, użytkownik może nagrać 10-sekundowy filmik, który następnie załadowany zostanie do Snapchata.

Gadżet ten będzie można kupić tylko w specjalnych, żółtych automatach, które w przyszłości mają stanąć na ulicach. Póki co jeden z nich stanął właśnie w pierwszym sklepie Snapachata. Co ciekawe we wnętrzu sklepu, prócz opisanego automatu i telewizorów wyświetlających reklamę nie zobaczymy absolutnie nic. Proces sprzedaży także jest zautomatyzowany i budynku nie znajdziemy żadnej obsługi.

Za Spectacles Snapchat życzy sobie 499 dolarów. Drogo, jak na okulary o tak ograniczonych możliwościach. Mimo to chętnych nie brakuje. Potencjalni klienci muszą się liczyć z odstaniem kilku godzin w kolejce.

0
Źródło: TheNextweb.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.