Facebook zacznie emitować reklamy w wyświetlanych u siebie filmach

Facebook nie przestaje eksperymentować z emitowaniem coraz większej liczby reklam w swoim ekosystemie. Kolejnym miejsce, gdzie pojawią się treści reklamowe są filmy wideo wyświetlane na Facebooku.

Reklamy wyświetlane będą w filmach dłuższych niż 90 sekund i pojawiać się będą po 20 sekundach emitowanego materiału. Nie wiemy, czy „przerwy reklamowe” będą miały jakąś określoną długość, Facebook nie pochwalił się też jak na razie sposobem, w jaki będą one dobierane, jednak zważywszy na to, że wszystkie treści reklamowe wyświetlane do tej pory na portalu Marka Zuckerberga są dobierane pod konkretnego użytkownika, będzie to mieć miejsce również i w tym przypadku.

Twórcy filmów, które będą przerywane reklamami mają otrzymywać 55% zysków z ich emisji, a więc stawka jest identyczna do tej, która obowiązuje obecnie na YouTube.

0
Źródło: phoneArena
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.