Facebook zamyka stoiska prezentujące Oculus Rifta

W 500 sklepach amerykańskiej sieci Best Buy Facebook posiadał stoiska, na których prezentował Oculus Rifta. Zainteresowani mogli w tym samym miejscu kupić sprzęt. Niestety stoiska nie cieszyły się zainteresowaniem.

Facebook przeprowadza właśnie operację zamknięcia 200 z 500 stoisk w sklepach Best Buy. Pracownicy sklepu potwierdzili, że sprzęt nie cieszył się takim oczekiwaniem, jakiego można by było się spodziewać – mijały dni, kiedy żaden z klientów nie prosił o prezentację.

Rzeczniczka Oculusa powiedziała, że zamknięcia są spowodowane „zmianami sezonowymi”:

Wprowadzamy pewne zmiany sezonowe i aktualnym priorytetem jest przeprowadzanie pokazów w największych sklepach Best Buy. (…) Nadal uważamy, że najlepszą metodą na zrozumienie tego, czym jest VR jest wypróbowanie technologii na żywo. Mamy zamiar prezentować sprzęt podczas regularnych wydarzeń w różnych miejscach, nie tylko w sklepach

.

Jeden z pracowników sklepu przyznał, że w wyniku błędów w oprogramowaniu dem technologicznych stworzonych z myślą o prezentacjach użytkowanie Oculusa często było niemożliwe. – „Nie naciskali nas na sprzedaż. Głównym celem było sprawienie, by ludzie po prostu mówili o Oculusie” – wyjaśnił inny pracownik ze sklepu Best Buy w Teksasie.

Ciekawe czy decyzja Facebooka ma jakiś związek z przegraną ostatnio sprawą z Zenimaxem...

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.