Guard S8: nowy program ochrony dla topowych smartfonów Samsunga

Firma Samsung zaprezentowała dzisiaj swoje najnowsze flagowe smartfony: Galaxy S8 oraz S8+. O godzinie 18.00 rozpocznie się jego przedsprzedaż, która potrwa do 19 kwietnia. Osoby decydujące się na zakup już dziś, będą mogły cieszyć się najnowszym telefonem na 8 dni przed oficjalnym startem sprzedaży w sklepach. Z myślą o nowych użytkownikach firma Samsung uruchamia także program Guard S8, oferujący dodatkowe korzyści dla konsumentów.

Guard S8

to pakiet usług typu premium, skierowany do nabywców smartfonów Galaxy S8 oraz Galaxy S8+, dzięki któremu otrzymają oni kompleksową pomoc serwisową i dodatkowy rok gwarancji na swój telefon.

Pakiet Guard S8 zapewnia użytkownikom Galaxy S8 i S8+ następujące korzyści:

  • Dedykowana infolinia dla użytkowników Galaxy S8 i S8+, dostępna pod numerem 801 880 888 oraz zdalną pomoc techniczną (remote support).
  • Pakiet usług serwisowych, dostępnych po rejestracji na stronie (www.guards8.samsung.pl). W jego ramach, użytkownicy mogą skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu: maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych, bądź wymiany wadliwego smartfonu w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika uszkodzony smartfon i wyda produkt zamienny. Ta opcja ochrony aktywna jest przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto użytkownik zyskuje dodatkowy rok gwarancji na produkt.

Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin usługi są dostępne na stronie

www.guards8.samsung.pl

Rejestracja będzie możliwa od 28 kwietnia 2017 roku .

Źródło: Samsung
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.