Drony niczym holograficzne reklamy

Reklama Pepsi na tegorocznym Super Bowl pokazała potencjał płynący z zastosowania dronów w tworzeniu show. Japońska firma Docomo pracuje już nad rozwiązaniem, które umożliwi dronom przeobrażenie się w trójwymiarowe kule przypominające hologramy.

Wyobraźcie sobie, że zamiast pojedynczego światełka LED, drony będą mogły wyświetlać sferyczny ekran o rozdzielczości 144 x 136 pikseli. Konstrukcja opracowana przez Docomo wywołuje iluzję unoszącej się w powietrzu kuli. Gdy światła są włączone, dron znajdujący się wewnątrz szkieletu niemal zupełnie znika. Już jeden taki obiekt w powietrzu powinien wywołać furorę, a co dopiero cała flota zsynchronizowana ze sobą.

Wątpliwe jest byśmy szybko zobaczyli tego typu „billboardy” na ulicach ze względu na bezpieczeństwo przechodniów i ograniczony czas przebywania dronów w powietrzu. Ale takie rozwiązanie z pewnością uświetni różnego rodzaju występy i kampanie reklamowe. Docomo planuje wprowadzić swoje drony do sprzedaży w okolicach marca przyszłego roku.

0
Źródło: Engadget.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.