Jedzenie z aplikacji – w KFC

Aż 70% konsumentów uważa, że mobilne technologie przyśpieszają obsługę w restauracjach. 1/3 chętniej zamawia tak jedzenie na wynos. KFC wzięło to sobie do serca i latem uruchomi w Polsce rozwiązanie, ułatwiające zakupy przez telefon.
Tak prezentuje się aplikacja mobilna KFC (fot. Newseria)

Tak prezentuje się aplikacja mobilna KFC (fot. Newseria)

W marcu pisaliśmy o wprowadzeniu na rynek amerykański pilotażowej aplikacji McDonald’s, pozwalającej na zamawianie posiłku i jego odbiór w restauracji. Teraz następna sieć idzie tą drogą. Dotychczas aplikacja KFC umożliwiała zamawianie jedzenia do domu oraz korzystanie z kuponów rabatowych.

Latem zostanie dodana nowa funkcja: „Zamów i odbierz”, dzięki której klienci będą składali zamówienia i płacili za pomocą smartfona, a następnie odbiorą posiłek w wybranej restauracji bez czekania w kolejce. Dodatkową atrakcją ma być tworzenie własnego menu (np. dowolnej kompozycji kubełka), a także wybór dogodnej godziny.

W restauracjach KFC w Europie czy Stanach Zjednoczonych nie ma na razie takiej usługi. Polscy goście skorzystają z niej jako pierwsi – zaznacza Maciej Jędrychowski, digital manager marki KFC.

Nowe rozwiązanie jest obecnie testowane w kilkunastu restauracjach w Polsce, w lecie zostanie udostępnione w 170 lokalach w całym kraju. Docelowo pojawi się w ponad 200 polskich restauracjach.

Źródło: Newseria Biznes - materiały prasowe
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.