Złote Spinacze m.in. za kampanie dla firm IT

Rusza XV edycja konkursu, który wyłania najlepsze polskie akcje PR. Zgłaszać można projekty w 34 kategoriach. My szczególnie będziemy przyglądali się tym z dziedziny technologicznej. CHIP jest patronem medialnym ważnego dla branży wydarzenia.
Rok temu…

…w kategorii „technologie, IT, telekomunikacja” przyznano 2 statuetki. Srebrny Spinacz trafił do agencji Monday PR za kampanię dla Intela pod hasłem: „Sztuka Składania Historii”. Brązowy Spinacz dostał Havas PR, który opracował kreację „Spotkajmy się SAMi”. Tu klientem był Samsung.

Złote Spinacze 2017

W konkursie może wziąć udział każdy, kto tworzy w Polsce projekty PR-owe. Celem Złotych Spinaczy jest wyróżnienie najlepszych kampanii. W tym roku w składzie jury zasiądą 72 osoby, a wśród nich przedstawiciele agencji Public Relations, firm, instytucji, mediów i środowiska naukowego.

Kryteria i finał
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.