Błąd w usłudze My Knox Samsunga

Usterka pojawiła się po aktualizacji systemu Android do wersji 7.0 Nougat – w urządzeniach Galaxy: S6, S6 Edge, S6 Edge Plus, S6 Active, Note 5 i J3 Pop. Błąd oprogramowania polega na tym, że po włączeniu trybu maksymalnego oszczędzania baterii może dojść do skasowania danych, przechowywanych w usłudze My Knox. To funkcja odpowiedzialna za zabezpieczanie aplikacji i poczty elektronicznej. My Knox, opracowany dla klientów biznesowych, tworzy w smartfonie osobną przestrzeń, która jest szyfrowana. W związku z błędem aktualizacji Samsung radzi użytkownikom, aby zrobili kopię zapasową ustawień i danych z My Knox (za pomocą sekcji Kopie zapasowe i odzyskiwanie). Niedługo ma być gotowa poprawka.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.