Nowe zasady Facebooka

Aż 1000 osób zostanie zatrudnionych przez portal, by oceniać i akceptować reklamy, które się w nim pojawiają. Celem jest zapobieganie pojawianiu się nieuczciwych treści marketingowych. Działania podjęte przez FB są wynikiem pojawienia się w serwisie reklam sponsorowanych przez Rosję podczas ostatniej kampanii prezydenckiej w St. Zjednoczonych. Z tego też powodu wszystkie reklamy i treści marketingowe mają być wyraźnie widoczne dla użytkowników FB. Jednocześnie portal zamierza zainwestować w algorytmy, które automatycznie będą usuwać lub akceptować reklamy.
Jeśli ogłoszenie będzie dotyczyć jakichkolwiek wyborów przeprowadzanych w USA, reklamodawca będzie musiał udowodnić, że jest upoważniony przez daną organizację (np. komitet wyborczy) do jej zamieszczenia w serwisie.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.