PKO BP ostrzega

Jak informuje PKO BP coraz więcej klientów banku zgłasza próbę wyłudzenia poufnych danych, które mogą spowodować przejęcie kontroli nad kontem. Do klientów banku dzwonią osoby podające się za pracowników banku, kancelarii prawnych albo innych firm. Oszuści, twierdzą, że bank wdraża nowe procedury bezpieczeństwa i podstępnie wyłudzają loginy i hasła do kont.

Centrum Cyberbezpieczeństwa Związku Banków Polskich poinformowało, że podobne ataki dotyczą też innych banków. Wśród poszkodowanych znaleźli się m.in. klienci ING Banku Śląskiego.

Pamiętajcie, żaden bank nigdy nie prosi o podanie przez telefon, e-mailem lub SMS-em o podanie danych dostępowych do konta.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.