Wierni Netflixowi

Firma zajmująca się badaniami rynku Second Measure sprawdziła, że widzowie Netflixa są mu nad wyraz wierni. Jedynie 20 proc. klientów Netflixa w USA, decyduje się też płacić za inną platformę strumieniowania wideo. Tymczasem klienci Hulu czy HBO nie mają problemu, by zdecydować się również na ofertę właśnie Netflixa. Z badania Second Measure wynika więc, że w USA Netflix cały czas jest najpopularniejszą usługą do strumieniowania wideo, mając 25-proc. udział w rynku.

Nic dziwnego, że w III kwartale tego roku Netflix osiągnął prawie 3 miliardy dolarów przychodu i miał 109 mln użytkowników. Jednocześnie, platforma planuje wydać w przyszłym roku 8 mld dolarów na produkcję własnych treści. Wierni widzowie Netflixa mogą spać spokojnie – będzie co oglądać.

netflix

0
Źródło: Second Measure
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.