Od 3 lat stale spada sprzedaż tabletów

Według danych IDC, zainteresowanie urządzeniami, które kilka lat temu były hitem, jest coraz mniejsze. Sprzedaż tabletów spada 12 kwartałów z rzędu. Okres od lipca do września to wyniki gorsze o 5,4% w porównaniu z trzecim kwartałem ubiegłego roku – choć większość topowych producentów nadal notuje wzrosty, jeśli chodzi o ten typ urządzeń. Więcej sprzedały: Apple, Amazon, Huawei i Lenovo, spadek tylko u Samsunga. Skąd zatem ogólny ujemny wynik w całej branży? Bo pozostali producenci to w tej dziedzinie 1/3 rynku, a oni rejestrują 26% uszczuplenie sprzedaży. Lider, Apple, dostarczył w trzecim kwartale do sklepów ponad 10 milionów tabletów, co oznacza poprawę o ponad 11%.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.