Ubisoft znał prawdę wcześniej niż naukowcy?

Fikcyjna komnata w największej egipskiej piramidzie, którą Ubisoft umieścił w Assassin’s Creed: Origins, istnieje naprawdę. Znaleźli ją naukowcy, którzy zbadali wnętrze piramid za pomocą tomografii mionowej, o czym niedawno pisaliśmy.

Jak to się stało, że twórcy „Assasins’s Creed: Origins” umieścili w swojej wersji piramidy Cheopsa komnatę, o której podczas produkcji  gry nie było wiadomo, że istnieje. Maxime Durand, główny historyk odpowiedzialny za markę Assassin’s Creed, tłumaczy to tak: „Od dawna wierzyliśmy, że teoria Jean-Pierre’a Houdina na temat wewnętrznych ramp oraz królewskiego obwodu z dwoma przedsionkami w Wielkiej Piramidzie jest najbardziej prawdopodobna i dlatego zdecydowaliśmy się na użycie ich w swojej grze. Liczyliśmy na to, że te nieznane jeszcze lokacje zostaną w niedalekiej przyszłości odnalezione, więc chcieliśmy umożliwić graczom zwiedzenie tych miejsc z wyprzedzeniem„.

Jak widać, twórców „Assasin’s Creed” przeczucie nie zawiodło.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.