OnePlus wstrzymało płatności kartą w swoim sklepie online

Wczoraj informowaliśmy Was o tym, że internetowy sklep firmowy marki OnePlus nie jest bezpieczny i klientom, którzy wcześniej z niego skorzystali zaczęły pojawiać się dziwne transakcje na kontach przypisanym posiadanym przez nich kartom płatniczym. Dziś OnePlus zdecydował o całkowitym, czasowym zablokowaniu możliwości płatności kartami w swoim sklepie. Przyczyną problemów OnePlus są zaniedbania w kwestii zabezpieczenia oprogramowania wykorzystywanego przez sklep, czyli platformy e-Commerce. Popularna wśród wielu miłośników smartfonów chińska marka tym samym straciła coś więcej – zaufanie klientów. Pytanie co zrobią włodarze OnePlus by je odbudować.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.