Rynek tabletów kurczy się, ale Apple sprzedaje ich więcej

Sprzedaż tabletów w czwartym kwartale 2017 spadła w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku o 7,9%, a porównując cały rok 2017 do 2016 zobaczymy spadek w tym segmencie o 6,5%. Mimo, że coraz mniej osób kupuje nowe tablety, kilka firm jest w stanie sprzedawać więcej urządzeń tej kategorii – wśród nich są Apple, Huawei i Amazon.

W czwartym kwartale 2017 roku Apple sprzedało 13,2 miliona tabletów (w porównaniu do 12,3 mln w 2016), Amazon 7,7 mln urządzeń (w analogicznym okresie 2016 było to 5,2 mln) a Huawei znalazł 3,5 mln nowych klientów (3,2 mln w 4 2016). Duże spadki sprzedaży (po ok. 13% rok do roku) odnotowały Samsung i Lenovo.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.