EA testuje SI w Battlefield 1

EA SEED podczas prezentacji na GDC 2018 ujawniło, że stworzyło moduł sztucznej inteligencji, który nauczył grać się w trybie wieloosobowym Battlefield 1. Co wcale nie jest takie proste. Sieć neuronowa oraz uczenie maszynowe zostały zaprzęgnięte do nauki… gry w Battlefield 1. Nastawiony na sieciową rozgrywkę, osadzony w realiach Wielkiej Wojny shooter studia DICE jest grą niełatwą, a ze względu na mnogość możliwości stanowi nie lada wyzwanie dla SI. Co zresztą widać na prezentacji.

Rozgrywka toczyła się na zmodyfikowanej mapie St. Quentin’s Scar. Wszystkie postacie w grze były kontrolowane przez SI, ale widać wyraźnie, że ta ma jeszcze przed sobą wiele nauki. Chodzi nie tylko o sposób korzystania z broni (w BF1 tzw. strzelanie z biodra w przypadku większości broni jest skrajnie nieefektywne, a to właśnie robi SI), ale też poruszanie się po mapie.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.