Iron Harvest – polski RTS na Kickstarterze

Coraz większe szanse na powstanie interesującego (miejmy nadzieję) polskiego RTS-a utrzymanego w klimacie lat 20-tych ubiegłego wieku, ale w alternatywnej rzeczywistości, gdzie obok oddziałów ułanów na pola bitwy kierowane były… mechy, czyli wielkie maszyny bojowe.

Za stronę graficzną gry odpowiada Jakub Różalski, artysta, który w swoich ilustracjach miesza fragment historii obejmujący lata 20-ste XX wieku i fantastykę. W swoich dziełach połączył m.in. Bitwę Warszawską z mechami i robotami. W zespole projektowym znajduje się również Adam Skorupa, doskonale znany kompozytor wszystkim fanom serii “Wiedźmiń”. Kampania na Kickstarterze będzie trwać jeszcze przez 30 dni, twórcy założyli cel na poziomie 450 tysięcy dolarów. Są bardzo blisko jego osiągnięcia. W momencie opracowywania niniejszej informacji na koncie kampanii było już 434 549 dolarów.

Gra ma oferować graczowi wybór spomiędzy trzech frakcji/państw, którymi będzie on mógł dowodzić: Saxony Empire, Polania Republic oraz Rusviet (łatwo domyślić się alternatywami jakich państw w naszej rzeczywistości są te fikcyjne twory). Dostępnych ma być ponad 40 typów różnych jednostek w tym 9 rodzajów tzw. bohaterów. Do tego Iron Harvest ma zapewniać trzy kampanie dla jednego gracza. Warto zaznaczyć, że 450 tys. dolarów to wartość progowa dla bazowej wersji gry i podstawowego zestawu kampanii. Jeżeli zespołowi projektowemu uda się zebrać okrągły milion dolarów, Iron Harvest zapewni graczom również w pełni funkcjonalny tryb gry wieloosobowej. Planowany debiut gotowej gry to grudzień 2019 roku. Szczegóły znajdziecie na stronie projektu w serwisie Kickstarter. | CHIP

Iron Harvest