Amazon blokuje konta klientów, którzy zbyt często zwracają towar

Amazon znany ze swojej przyjaznej polityki obsługi klienta zmienił swoje nastawienie do osób, które często zwracają towary zakupione na platformie. Dziennik „Wall Street Journal” przytoczył przypadek klienta, który w marcu br. otrzymał maila informującego o zamknięciu konta w serwisie z uwagi na naruszenie regulaminu. Po wyjaśnieniach okazało się, że przyczyną zablokowania konta były cztery zwroty towarów zakupionych na przestrzeni ostatnich miesięcy. Po nagłośnieniu tej sprawy w mediach okazało się, że podobnych przypadków jest więcej – „Wall Street Journal” mówi nawet o kilku setkach osób. Klienci Amazonu rzekomo nie otrzymują żadnych ostrzeżeń przed zamknięciem konta – informuje się ich dopiero po fakcie.

Sporadycznie zdarzają się sytuacje, w których ktoś dokonuje nadużyć w naszym serwisie. Nigdy nie podejmujemy takich decyzji lekko, ale przy ponad 300 milionach klientów na całym świecie musimy to robić, by chronić naszych wszystkich klientów. – komentuje rzecznik prasowy Amazonu.

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.