Lecieliście ostatnio British Airways?

British Airways poinformowały, że w wyniku ataku hakerskiego doszło do poważnego wycieku danych pasażerów. Mowa jest o danych 380 tys. osób. Łupem przestępców padły informacje o transakcjach zawieranych przez stronę ba.com i aplikację British Airways między 21 sierpnia a 5 września.

Reklama

BA zapewniają, że hakerzy nie mieli dostępu do informacji o planie lotu i numerach paszportów. Dane, które wpadły w ręce hakerów to numery, daty ważności oraz kody CVV2 kart kredytowych klientów. Jeśli więc w tym czasie płaciliście za przelot liniami British Airways, używając do tego karty kredytowej, sprawdźcie, czy nie ma na niej nieautoryzowanych transakcji. Przewoźnik zapewnia, że wszystkim poszkodowanym klientom zwróci koszty związane z koniecznością chronienia rachunków kart. Każde roszczenie będzie rozpatrywane indywidualnie.

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.