iOS ma problemy po aktualizacji

Przestała działać podstawowa funkcja, czyli telefonowanie.

Użytkownicy iPhone’ów donoszą, że po ostatniej aktualizacji systemu do iOS 12 przestała prawidłowo działać aplikacja Phone. Aplikacja służąca do po prostu do dzwonienia zawiesza się lub przestaje reagować na komendy. Użytkownicy mają więc niemały problem. Przy czym dotyczy to zarówno najnowszego iPhone’a X, a także wersji 8, 7, a nawet iPhone’a 6.

Jeden z pomysłów Tenorshare to wyłączenie trybu „Do Not Disturb”

Apple proponuje restart telefonu, ale i to nie zawsze pomaga. Kilka pomysłów, jak sobie poradzić z „zamrożonym” smartfonem można znaleźć na stronie serwisu Tenorshare. Autor proponuje m.in. przejście w tryby samolotowy, bądź wyłączenie trybu „Nie przeszkadzać”. Pełną listę ewentualnych sposobów naprawienia problemu znajdziecie tutaj.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News