YouTube testuje nową opcję oglądania reklam

Fot. Youtube

W desktopowej wersji YouTube’a część użytkowników może już przetestować opcję oglądania większej ilości reklam przed startem filmu. Funkcja ta ma zmniejszyć o 40% szansę, że promocyjny materiał przerwie nam seans. Według badań Google, widzowie są bardziej skłonni do obejrzenia reklamy przed seansem niż, gdy sponsorowany materiał przerywa kilkukrotnie film. W ten sposób zadowoleni będą zarówno widzowie jak i reklamodawcy, którzy zwiększą liczbę wyświetleń. Powinniśmy spodziewać się niebawem udostępnienia tego rozwiązania globalnie, nie tylko na komputerach, ale także w wersji mobilnej YouTube’a. Firma podzieliła się także raportem, z którego wynika, że liczba widzów oglądających YouTube na telewizorach rośnie znacznie szybciej niż liczba widzów na PC i urządzeniach mobilnych. Każdego dnia na odbiornikach telewizyjnych oglądamy 180 milionów godzin filmów pochodzących z serwisu YouTube.

Nowa opcja wyboru sposobu oglądania reklam (fot. Phonearena.com)
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.