reklama gry diablo 3

Rozmach …i wiejski krajobraz Podlasia – w reklamie gry Diablo 3

Spot promuje tytuł „Diablo 3: Eternal Collection” wydany na konsolę Nintendo Switch. Bohaterowie filmu to czworo graczy z różnych krajów. Wszyscy pełnią swoje codzienne życiowe role, a z urządzeniem w ręku zmieniają się w uczestników gry. Brytyjka włącza konsolę w londyńskim korku, Francuza „Diablo” zastaje na uniwersytecie, Niemca w parku, a Polka przenosi się w świat rozgrywki, kiedy pracuje na wsi. I to jest w udanej i interesującej reklamie trochę zastanawiające. Po pierwsze, Anglia kojarzy się autorom z wielkomiejskością, Francja z nauką, Niemcy z parkami, natomiast Polska ze wsią. Po drugie, mamy „Londyn”, „Paryż”, „Berlin” i „Podlasie. Zwracam na to uwagę z przymrużeniem oka, niemniej… frapujące. A spot „Diablo 3” jest naprawdę dobry, moim zdaniem. Obejrzyjcie i napiszcie, jak go oceniacie.

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.