wearables

Xiaomi przed Apple’m, Fitbitem, Huaweiem i Samsungiem – w sprzedaży wearables

Firma z Pekinu została samodzielnym liderem rynku urządzeń ubieralnych. W przypadku Xiaomi chodzi o opaski Mi Band. Po III kwartale producent ma 21,5% udziału, wyprzedzając Apple (13,1%) oraz dotychczasowego ex equo lidera, czyli Fitbit (10,9%). Na kolejnych miejscach są Huawei i Samsung. Uwagę zwraca fakt, że cały światowy rynek wearables w ciągu 12 miesięcy urósł o 1/5. Firmy dostarczyły do sklepów w sumie 32 miliony smartzegarków, opasek i innych gadżetów z tej kategorii. Największe, ponad 90-procentowe wzrosty wypracowały Xiaomi i Samsung. Jedyna marka, która nie rozwinęła sprzedaży a nawet nieznacznie straciła, to wyspecjalizowany w urządzeniach wearables amerykański Fitbit.

Dostawy wearables w III kwartale roku (graf. IDC)
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.