Logo Redmi

NEWS: Redmi stanie się submarką Xiaomi

To oficjalna zapowiedź ze strony chińskiego producenta. Dotychczas Xiaomi Redmi było serią średniopółkowych smartfonów. Firma ogłosiła, że teraz powstanie osobna submarka. Podobnie od dłuższego czasu postępuje Huawei, produkując urządzenia Honor, a od ubiegłego roku także Xiaomi w przypadku Pocophone. Dokładnie za tydzień, 10 stycznia, przedsiębiorstwo ma pokazać w Pekinie pierwszy model wydany z nowym logo. Spekulacje mówią, że może chodzić o smartfon Redmi Pro 2 (z 48 MP aparatem i Snapdragonem 675) lub o 7 Pro (z notchem w kształcie łezki). CEO Xiaomi, Lei Jun, wyjaśnia, że decyzja o wydzieleniu serii z głównej marki wynika z faktu, że flagowe telefony Mi mają zupełnie innych odbiorców niż Redmi pozycjonowane w średnim segmencie. Jun dodał też, że nowa submarka skupi się na handlu internetowym, a Mi na dystrubucji przez sklepy. Wcześniej stworzony brand Pocophone to z kolei telefony o specyfikacji bliskiej flagowców, ale tańszych i oczywiście trochę „odchudzonych”.

Zapowiedź premiery 10 stycznia o 14:00 chińskiego czasu (graf. Xiaomi)
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.