Spotify: zmiana w regulaminie

Fot. Spotify

Spotify wprowadza zmianę w regulaminie, która ma uniemożliwić stosowanie tych aplikacji, które umożliwiają ominięcie reklam pojawiających się w wersji bezpłatnej serwisu. Do tej pory Spotify wysyłał ostrzeżenia do osób używających bezpłatnej wersji serwisu, ale bez reklam. Brak reakcji powodował blokadę konta. Czasami jego usunięcie.

Reklama

Od 1 marca 2019 roku Spotify przestanie ostrzegać, zacznie po prostu usuwać konta bez możliwości ich przywrócenia. Nie jest to krok zaskakujący. Serwis opublikował ostatnio informacje, że prawie 2 mln użytkowników korzysta z aplikacji pozwalających korzystać z serwisu bez odsłuchiwania reklam.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.