Spotify chwali się wynikami – 100 mln subskrypcji

Fot. Spotify

Spotify w pierwszym kwartale tego roku osiągnęło przychód ponad 1,5 mld euro. W porównaniu rok do roku jest to więcej o 33 proc.. Wielkim sukcesem okazało się osiągnięcie 100 mln płatnych subskrypcji. Ze Spotify korzysta więc miesięcznie aż 217 mln osób. Apple Music ma zdecydowanie mniejszy zasięg. W przypadku tego serwisu korzysta 50 mln subskrybentów.

W przypadku Spotify 40 proc. osób opłacających abonament pochodzi z Europy. W Europie jest też największa liczba użytkowników premium. Rozwijający się serwis stara się teraz przyciągnąć klientów  z innych części świata. „W lutym Spotify wystartował w Indiach, rozszerzając tym samym swój zasięg na globalnym rynku do 79 krajów. W pierwszym tygodniu z naszej usługi skorzystało ponad milion osób” – czytamy w oświadczeniu Spotify.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.