Huawei: sprzedajemy w Polsce najwięcej smartzegarków i opasek fitness

Jak podaje koncern z Shenzhen, w okresie od stycznia do marca producent sprzedał na polskim rynku najwięcej urządzeń z grupy wearables spośród wszystkich wytwórców tego sprzętu. Precyzyjnie, chodzi nie o realną sklepową sprzedaż, ale o dostawy do magazynów, bo takie dane zbiera pracownia IDC, na której raport powołuje się Huawei. W I kwartale roku udział chińskiego przedsiębiorstwa w polskim handlu smartzegarkami i opaskami wyniósł 32%. Dzięki temu producent awansował w naszym kraju z 2 na 1 pozycję. Huawei i IDC nie podają, kto zajmuje w tej chwili pozostałe miejsca na podium. Na świecie liderem jest Apple z wynikiem blisko 26%, wyprzedzając Xiaomi (ponad 13) i Huawei, które ma równo 10%. Dalej są Samsung i Fitbit. 10% w przypadku trzeciej globalnie firmy oznacza 5 milionów urządzeń wprowadzonych na rynek na początku roku. W tej puli są prawie 4 miliony opasek Smart Band i milion smartzegarków Watch GT.

Watch GT (fot. Huawei)
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.