youtube ar

YouTube eksperymentuje z funkcjami AR w filmach

Fot. pexels.com

Google udostępniło dziś na iOS testową funkcję AR Beauty Try-On, która wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość do nakładania wirtualnego makijażu. W praktyce wygląda to tak, że użytkownik ogląda na YouTube film poradnikowy lub związany z prezentacją produktów danej marki kosmetycznej i w tym samym momencie, sprawdza jak pomadka czy cień do powiek wyglądałby na nim samym. Pilotażowe testy, w których 30% oglądających skorzystało z w/w funkcji testując wirtualny makijaż przez ponad 80 sekund zachęciły YouTube do dalszego rozwoju tego rozwiązania. Na razie z AR Beuty Try-On mogą skorzystać twórcy używający platformy FameBit, która pośredniczy między markami, a influencerami. W planach są też rozwiązania, które w podobny sposób wykorzystają AR do promocji zabawek, ubrań czy innych gadżetów.

Kosmetyki i wizaż to jedne z najpopularniejszych tematów na YouTube (fot. Google)

 

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.