Prawie miliard ludzi ogląda rozgrywki esportowe

Z raportu na temat esportu przygotowanego przez firmy We Are Social i Hootsuite wynika, że już prawie miliard ludzi na całym świecie ogląda transmisje sportów elektronicznych. Esport szczególną popularnością cieszy się wśród młodszej publiki. Co trzeci internauta od 16 do 34 roku życia ogląda turnieje z gier. Procent widzów rozgrywek sportów elektronicznych w tym przedziale wiekowym jest podobny jak w przypadku transmisji sportów tradycyjnych. W Europie zawody esportowe najchętniej oglądają Turcy (16%) oraz… Polacy (14%). Dużo nam jednak brakuje pod tym względem do krajów azjatyckich takich jak Chiny (40%), Wietnam (33%), Indie (24%), czy Korea Południowa (19%). Wraz ze starzeniem się esportowej publiki możemy spodziewać się kolejnych rekordów oglądalności tego typu zawodów.

14 procent polskich internautów ogląda rozgrywki sportów elektronicznych (graf. We Are Social/Hootsuite)
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.