Amerykańska Agencja Kosmiczna (NASA) otrzymała dwie nagrody Creative Arts Emmy Awards w kategoriach Znakomity Program Interaktywny i Znakomity Oryginalny Program Interaktywny. Pierwszą przyznano za opublikowaną na YouTubie relację z testu załogowego statku kosmicznego Dragon, który miał miejsce w marcu tego roku.
Druga nagroda została przyznana za transmisję z lądowania na Marsie sondy InSight w listopadzie 2018 roku. W tym przypadku docenione zostały przede wszystkim starania agencji związane i informowaniem na bieżąco mediów z całego świata:
Wyróżnienia w Microsoft Theatre w Los Angeles odebrał szef NASA, Jim Bridenstine. Są to kolejne nagrody Emmy, jakie NASA otrzymała za swoje produkcje telewizyjne. W ubiegłym roku agencja kosmiczna została uhonorowana za transmisję z ostatniej misji sondy Cassini („Cassini’s Grand Finale”), która spłonęła ostatecznie w atmosferze Saturna, wcześniej przesyłając niezwykłe zdjęcia.
We just won an EMMY!!!!!! Our @NASA team was recognized for the incredible communications work on the DM-1 NASA @Commercial_Crew launch with @SpaceX. I’m lucky to work with the most talented people in the universe #launchAmerica #Emmys2019 pic.twitter.com/G6lbiTwAcH
— Bettina Inclán (@BettinaInclan) September 15, 2019