Uber testuje możliwość zamawiania bez smartfona

Testy prowadzone są na razie wyłącznie na lotnisku w Toronto. Na lotnisku w Pearson Uber uruchomił możliwość zamawiania przejazdu za pomocą aplikacji zainstalowanej na stacjonarnym stoisku. Kioski przypominają te, które umieszczone są w tzw. zielonych hubach, czyli miejscach przygotowanych specjalnie dla kierowców Ubera, potrzebujących np. wsparcia logistycznego. (W Polsce nie ma zielonych hubów, są natomiast Centra Wsparcia Kierowców.)
Uber - kiosk w Toronto
Uber – kiosk w Toronto

Idea uruchomienia takiego sposobu jest jasna – pozyskanie tych wszystkich klientów, którzy aplikacji z różnych powodów nie mają. Umieszczanie kiosków w miejscach publicznych o dużej intensywności ruchu jest szansą na pozyskanie kolejnych pasażerów, a przy okazji daje nadzieję na to, że zostaną oni z firmą na dłużej. Lotnisko Toronto jest pierwsze. Nie wiadomo, kiedy podobne kioski staną w innych miejscach.

Więcej:uber