W smartfonach Samsunga mogą pojawić się spersonalizowane reklamy

Według holenderskiego serwisu LetsGoDigital, 1 października Samsung zarejestrował w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej znak towarowy Samsung Mobile Ads. Z opisu wniosku wynika, że koreański producent zamierza rozszerzyć swoją ofertę reklamową również na smartfony i tablety własnej produkcji. Warto dodać, że Samsung już wyświetla reklamy w telewizorach w oparciu o zainteresowania użytkowników. Tę funkcję można jednak wyłączyć i tak zapewne będzie również w przypadku smartfonów i tabletów. Na razie nie wiadomo od kiedy w urządzeniach mobilnych Samsunga pojawią się spersonalizowane reklamy, jednak z pewnością będzie to kontrowersyjna decyzja. Koreański producent obecnie jest liderem rynku smartfonów, co może być łakomym kąskiem dla reklamodawców, którzy chcieliby poznać zachowania użytkowników.
W smartfonach Samsunga mogą pojawić się spersonalizowane reklamy

Samsung nie ukrywa, że zbiera dane na temat zachowań użytkowników swoich urządzeń (graf. Samsung)

Więcej:Samsung