W smartfonach Samsunga mogą pojawić się spersonalizowane reklamy

Według holenderskiego serwisu LetsGoDigital, 1 października Samsung zarejestrował w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej znak towarowy Samsung Mobile Ads. Z opisu wniosku wynika, że koreański producent zamierza rozszerzyć swoją ofertę reklamową również na smartfony i tablety własnej produkcji. Warto dodać, że Samsung już wyświetla reklamy w telewizorach w oparciu o zainteresowania użytkowników. Tę funkcję można jednak wyłączyć i tak zapewne będzie również w przypadku smartfonów i tabletów. Na razie nie wiadomo od kiedy w urządzeniach mobilnych Samsunga pojawią się spersonalizowane reklamy, jednak z pewnością będzie to kontrowersyjna decyzja. Koreański producent obecnie jest liderem rynku smartfonów, co może być łakomym kąskiem dla reklamodawców, którzy chcieliby poznać zachowania użytkowników.

Samsung nie ukrywa, że zbiera dane na temat zachowań użytkowników swoich urządzeń (graf. Samsung)
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.