Nowa usługa przesyłania strumieniowego Disney + miała wyjątkowo nieudaną premierę. Wszystko ponoć winą nadmiernego zainteresowania przyszłych klientów.
The demand for #DisneyPlus has exceeded our highest expectations. We are so pleased you’re excited to watch all your favorites and are working quickly to resolve any current issues. We appreciate your patience.
— Disney+ (@disneyplus) November 12, 2019
W mediach społecznościowych zaroiło się od postów informujących o problemach z dostępem. Pojawiły się też zrzuty ekranowe przedstawiające komunikaty z błędami. Wystarczyło 15 minut, by DownDetector odnotował prawie 15 tys. skarg na niedziałającą usługę. Najczęściej zgłaszane problemy to niemożność zalogowania się lub skonfigurowania konta. Niektórzy użytkownicy zgłaszali problem z synchronizacją dźwięku i obrazu.
Disney+ wystartował na razie w USA, Kanadzie i Holandii. W ofercie znajdują się przede wszystkim dotychczasowe produkcje tej wytwórni, ale także premiery takie jak „The Mandalorian” – serial SF, którego akcja dzieje się w uniwersum „Gwiezdnych wojen”.