WT:Social – wielki sukces?

WT:Social ma być w założeniu alternatywą dla Facebooka. Bezpieczną, nie kupczącą danymi użytkowników, pozbawioną nachalnych reklam i marketingu. Tak obiecuje jej twórca, Jimmy Walles. W ostatnim tweecie, współzałożyciel Wikipedii pochwalił się lawinowo rosnącą liczbą użytkowników:

Osoby, które się zarejestrują, są dodawane do listy oczekujących i proszone o zaproszenie innych osób lub wybranie płatności, która ma wspierać serwis.

wt:social

WT:Social ma być miejscem sprawdzonych wiadomości, a członkowie serwisu mogą edytować „wprowadzające w błąd” nagłówki. Artykułu pojawiać się będą kolejno, na osi czasu, bez stosowania algorytmów dopasowujących treść do zainteresowań. Wszystko po to, by użytkownicy nie zamykali się we własnych światopoglądowych bańkach informacyjnych.

Reklama

Z ciekawości zarejestrowałam się w serwisie i nie ukrywam, że surowa forma i mało przyjazny interfejs są zaskoczeniem. 200 tys. użytkowników nie bierze się więc zapewne z zachwytu tym portalem, ale z niechęci do Facebooka. Dla jak wielu osób będzie to dobry powód, by zapłacić 100 dol. rocznie?

3
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.