SupremumSEO

Spojrzyj też na nowe fora


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: Czy moja strona jest przestarzała? #1018608

    Obecnie, gdy coraz więcej osób korzysta z tabletów i telefonów, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych jest koniecznością. Jeśli potencjalny Klient trafia na stronę, która jest nie przyjemna w obsłudze, niedostosowana do odpowiedniej rozdzielczości, rezygnuje z przeglądania, a tym samym z zakupu. W Google Analytics można sprawdzić ruch na stronie z urządzeń mobilnych – przekonasz się, jaki odsetek odwiedzających Twoją stronę pochodzi ze smartfonów, notebooków i tym podobnych. Jeśli okaże się znaczący, jak najszybciej trzeba będzie stworzyć wersję responsywną. Gdybyś miał jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości, zapraszam do kontaktu.


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: Czy moja strona jest przestarzała? #1018514

    Co jakiś czas Google wprowadza zmiany, pod które powinno się modernizować strony internetowe, dlatego ich aktualizacja jest tak ważna w prowadzeniu e-biznesu. Przestarzała strona może spowodować, że klienci nie będą w stanie poprawnie się po niej poruszać, a przez to mogą rezygnować z zakupów. O nie najświeższej stronie świadczy kilka czynników: brak wersji responsywnej, kiepski wygląd czy słaba nawigacja. Pamiętaj, że strona internetowa jest wizytówką Twojej firmy, a jej atrakcyjny wygląd wpłynie na aktywność odbiorców. Aby zagłębić się w problem ze sprzedażą, proponowalibyśmy profesjonalne wdrożenie narzędzia Googe Analytics (nie tylko podpięcie go do strony, ale skonfigurowanie w sposób który pozwoli nam na spersonalizowaną analizę). Wskaże ona jak przebiega przepływ użytkowników przez sklep i w którym momencie ich tracimy. Jeżeli mają Państwo problem już na wcześniejszym etapie, tzn. coraz mniejsza liczba użytkowników trafia do sklepu, należy zrobić audyt sposobów reklamowania się. Jeżeli chciałbyś poznać możliwości reklamowe, zapraszamy do kontaktu: [email protected]


  • Uczestnik

    Zaprzestanie pozycjonowania właściwie od razu wiąże się ze spadkiem w SERP-ach. Agaa1 ma rację, nie da się wypracować pozycji na stałe. Po pierwsze, zmieniają się algorytmy Google. Po drugie, konkurencja jest cały czas aktywna. Pozycjonowanie jest trochę jak gra w szachy – jak zatrzymasz się na dłużej, ktoś Cię na pewno przeskoczy;) Trudno powiedzieć, jak długo będziesz potrzebował agencji i jak trwałe efekty osiągniesz, ale przygotuj się raczej na dłuższą współpracę;)


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: Seo copywriting #689933

    W dużym uproszczeniu seo copywriting oznacza tworzenie tekstów, które są wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek. Wbrew pozorom to nie jest łatwe zadanie. Wyspecjalizowani copywriterzy muszą pisać tak, aby było to interesujące dla czytających, a jednocześnie stosować odpowiedni rozkład słów kluczowych i linków, dzięki którym tekst przyczyni się do wzrostu pozycji strony, na której się znajduje. Jeżeli Twoja strona jest lub będzie pozycjonowana, wartościowy content to podstawa. Prowadząc działalność, najlepiej założyć bloga firmowego, na którym systematycznie będą pojawiały się wpisy spełniające kryteria seo copywritingu.


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: Pozycjonowanie strony… #688305

    Trudno to jednoznacznie określić; pozycjonowanie musi trochę potrwać. Najczęściej mówi się o sześciu miesiącach jako czasie, po którym można obserwować pierwsze efekty. Czasem jest to mniej, czasem trochę więcej. Zależy od branży, działań konkurencji, trudności słów kluczowych, na jakie się pozycjonujemy, zmian w algorytmach Google i wielu innych istotnych czynników. Na pewno nie warto ufać agencji, która obiecuje wiele w krótkim czasie.


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: Pozycjonowanie strony… #688277

    To prawda, jakiekolwiek działania na Twojej stronie muszą zostać przez Ciebie zaakceptowane, więc masz pełną kontrolę nad wszelkimi zmianami. Profesjonalna firma systematycznie informuje klientów o postępach w działaniach i pozostaje z nimi w stałym kontakcie. Być może przydatny będzie dla Ciebie nasz artykuł na temat tego, jak wybrać firmę pozycjonującą: https://supremumseo.pl/jak-wybrac-firme-pozycjonujaca-strony-internetowe/. Zapoznaj się z nim, a w razie wątpliwości – pytaj!


  • Uczestnik

    W takim razie nie powinieneś dziwić się, że strona spada – prawdopodobnie usunęliście większość optymalizacji strony, a zmiana adresów URL bez utworzenia odpowiednich przekierowań zawsze będzie skutkować spadkami. Można było tego uniknąć – przy okazji zmian wystarczyłoby wykonać pewne dodatkowe prace i dotychczasowe efekty by się utrzymały.


  • Uczestnik

    Zmiana silnika sklepu, zwłaszcza jeśli nie była w ogóle konsultowana z agencją, mogła faktycznie przyczynić się do znacznych spadków. Prawdopodobnie zmieniliście coś, co miało bardzo duży wpływ na pozycje. Czy zmieniła się jakoś struktura strony? URL-e? Treści?


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: kolejnosc slow we frazie czy jest wazna? #684828

    I tak i nie. Jeśli strona jest zoptymalizowana pod frazę „biżuteria designerska” najprawdopodobniej będzie wyświetlała się nieco wyżej właśnie na tą frazę niż „designerska biżuteria”. Obie frazy pójdą w górę, ale prawdopodobnie ta, pod którą zoptymalizowana jest strona będzie nieco wyżej.


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: teksty na stronie a pozycje fraz #684827

    Pozycjonowanie jest o wiele bardziej skomplikowane niż to o czym piszesz. Pozycja strony zależna jest od wielu czynników (liczonych w setkach), jest wiele metod i technik, a sam algorytm Google również jest nieustannie zmieniany. W zakres wykonywanych prac wchodzi też np. optymalizacja strony, stworzenie nowych zakładek, usuwanie szkodliwych linków i wiele, wiele innych. Wielu aspektów Twój znajomy pewnie nie tłumaczy, ale na pewno jeśli jest profesjonalistą – nie ogranicza się do tworzenia linków i wklejania treści na Twoją stronę:)


  • Uczestnik

    Na pewno lepsze niż Flash:) Częste zmiany zawartości strony później mogą nieco zachwiać pozycją, więc warto jednak chyba zainwestować od razu w „ostateczną” wersję. Przeindeksowanie stron też zajmie nieco czasu, więc musisz wziąć to pod uwagę. Nie wszędzie też WordPress się sprawdzi, np. jeśli masz sklep internetowy to stanowczo odradzam:)


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: Masowa wysyłka wiadomości #680772

    Może miałeś zbyt mały budżet na tak dużą liczbę haseł, albo na hasła bardzo konkurencyjne. Warto co jakiś czas sprawdzać kampanię, eliminować te hasła, z których nie ma zwrotu, a większe środki przesuwać na to, co się faktycznie sprzedaje. Możesz też np. ustalić limit dzienny, dzięki któremu Twoja reklama będzie wyświetlać się codziennie, a nie zniknie z sieci po 2 tygodniach. Jeśli masz problem z kampanią chętnie pomożemy:)


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: Masowa wysyłka wiadomości #680679

    Wydaje mi się, że lepszą formą reklamy jest jednak taka, która nie jest dla klienta irytująca i pojawia się wtedy, kiedy danego produktu faktycznie szuka. Z tego względu uważam, że efektywniejszy jest jednak adwords i pozycjonowanie, przynajmniej jeśli chodzi o nowych klientów. Jeśli chodzi o takich, którzy już z naszej oferty kiedyś korzystali – maile są ok, dość skuteczne są także różne formy popularnego ostatnio remarketingu. O adwords do poczytania tutaj: https://supremumseo.pl/dlaczego-warto-skorzystac-z-kampanii-w-google-adwords/ Co do smsów – chyba najbardziej irytująca forma promocji, chociaż ma zdecydowanie wyższą otwieralność niż maile.


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: adwordsy – ile trzeba w to wlozyc? #680085

    Odpowiedź niestety brzmi: to zależy. Przede wszystkim od konkurencyjności fraz i ile wejść na stronę chcielibyśmy uzyskać – im mniejszy „tłok” w danym biznesie tym mniejsze koszty reklamy:) Wiele też zależy od modelu rozliczenia i maksymalnej stawki którą jesteś skłonny zapłacić za wyświetlenie się na daną frazę (działa to nieco na wzór aukcji, ale nie do końca). Także od tego, jaką pozycję zajmujesz w rankingu wyszukiwania Google.


  • Uczestnik
    SupremumSEO · w odpowiedzi na: adwordsy – ile trzeba w to wlozyc? #680083

    Kluczem do AdWordsów jest odpowiednia optymalizacja kampanii. Nie jest to coś, co można „ustawić” od razu, a wymaga nieco praktyki i znajomości rynku:) Koszt możesz faktycznie zamrozić – jeśli ustalisz limit, AdWords go nie przekroczy, ale Twoje reklamy nie będą już widoczne. Warto poeksperymentować ze słowami kluczowymi, wyeliminować te które nie przynoszą wymiernych zysków, a większość środków pchnąć we flagowy produkt który przynosi sklepowi największe zyski. Z tego powodu CPC na początku kampanii jest wyższe, w miarę upływu czasu można wyciągnąć wnioski ze statystyk i ograniczyć koszt kliknięcia. Na temat AdWords możesz poczytać tutaj: https://supremumseo.pl/dlaczego-warto-skorzystac-z-kampanii-w-google-adwords/ Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem:)

Przeglądasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 26)
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.